Inrichten of optimaliseren van een servicedesk of helpdeskDe support-, service- of helpdesk van uw bedrijf is een vaak onderschat en vergeten onderdeel van de organisatie. Of we nu praten over interne of externe support, het goed aanpakken hiervan levert u als ondernemer niet alleen tevreden klanten, maar ook kan het gepast reageren op pannes en problemen u heel wat kosten besparen en de productiviteit verhogen.De inrichtinig en het opstellen van de bijhorende processen kunnen dus een groot verschil maken. p-Square Solutions heeft jarenlange ervaring met het organiseren, optimaliseren & inrichten van service-, support- en helpdesk. Hiervoor kan men terugvallen op gekende frameworks zoals ITIL, maar het toepassen van zo'n framework is niet eenvoudig en lost niet alles op, vaak duiken er al snel nieuwe problemen op en gaat het soms minder vlot als voordien. ITIL heeft alles goed uitgelijnd, maar gaat uit van een grote organisatie en mogelijkheid tot opdeling in verschillende teams. Maar wat als u maar 1 of een paar mensen heeft voor de support ? Wij hebben hiervoor aangepaste procedures en werkmethodiek en kunnen op snelle en efficiënte wijze terug structuur brengen. Met een verhoging van de efficiëntie als gevolg. Dit niet via een project van weken, maar van dagen, zo heeft u snel resultaat. Interesse of vragen ? Contacteer ons via onderstaande gegevens, via ons formulier of op info@p-square.be |